خانواده شاد

اجتما عی

خانواده شاد

اجتما عی

چگونه ذهن همسرم رابخوانم


چگونه ذهن همسرم را بخوانم؟

بعضی اوقات ما از حرفهای فرد مورد نظرمان متوجه چیزی نمی شویم . پس ، ما باید برای متوجه شدن منظور و نیات دیگران چکار کنیم؟ قبل از اینکه به حرفهای آن فرد گوش کنید باید به زبان بدن (وضعیت و حرکات) وی توجه کنیم.

معمولا ما در اغلب اوقات از حالت ، وضعیت ، حرکات و تن صدای طرف مقابل مان می توانیم افکار وی را بخوانیم. اما بعضی اوقات ما از حرفهای فرد مورد نظرمان متوجه چیزی نمی شویم . پس ، ما باید برای متوجه شدن منظور و نیات دیگران چکار کنیم؟ قبل از اینکه به حرفهای آن فرد گوش کنید باید به زبان بدن (وضعیت و حرکات) وی توجه کنیم. زمانیکه برای اولین بار وی را ملاقات می کنیداولین چیزی که در برخورد اول باید به آن دقت کنید ، نگاه و چشمان اوست. اگر به صورت مستقیم به شما نگاه می کند ، لبخند می زند ، و مجذوب حرفها و چشمان شما شده ، علامت خوبی است. شما به طرز خاصی توجه او را به خود جلب کرده اید. آیا او مرا به بازی گرفته است؟در یک جلسه خواستگاری یا ملاقات اولیه ، اگر مردی به شما به طور کافی نگاه نمی کند ، به حرفهای شما گوش نمی دهد یا مدام به اطراف نگاه می کند بدانید که این علامت خوبی نیست.اما اگر او با دقت به حرفهای شما گوش می دهد ، تماس چشمی با شما برقرار کرده است یعنی مستقیم به شما نگاه می کند ، او مردی است که شما می توانید با وی ارتباط درستی برقرار کنید.

آیا او عاشق من است؟بیشتر مردان سعی می کنند به نامزد یا همسرشان وانمود کنند دخترها و زنان دیگر به چشم آنها مثل خواهر یا دوستان عادی است. اما اگر می خواهید متوجه جواب سئوال تان شوید ببینید زمانیکه با هم بیرون می روید، وی با شما چگونه رفتار می کند. اگر زمانیکه با شماست چشمانش به سمت دخترها و زنان دیگر می چرخد ولی با زبان خود چیز دیگری می گوید شما به زبان بدن وی اعتماد کنید. شاید او با شما مودبانه رفتار کند اما با این رفتار نشان می دهد که برای شما احترامی قائل نیست.

زمانیکه با وی صحبت می کنیدزمانیکه شما نیاز دارید که با نامزد یا همسرتان صحبت کنید ، در حین مکالمه دقت کنید و ببینید او واقعا به شما گوش می دهد یا خیر ؛ از مشاهده زبان بدن وی ، می توانید به نتیجه برسید. اگر چشمان او به اطراف می چرخد ، یا دست و پاهایش را مدام تکان می دهد ، اینها علائمی است که نشان می دهد او به صحبتهای شما گوش نمی کند.شاید او به زبان بگوید:" بله" ، اما زبان بدنش چیز دیگری می گوید ؛ سپس مسیر صحبت را عوض کنید او را به یک پیاده روی دعوت کنید ، دست به سینه می نشیند ،پاهایش را می بندد؛ (یعنی تمایلی به بیرون آمدن ندارد) ؛ زبان بدن براحتی به شما نشان می دهد که افکار او در چه وضعیتی قرار دارد.

تصمیم گیری شما برای قضاوت در مهمترین لحظات زندگی تان می توانید با کمک گرفتن از زبان بدن به راحتی متوجه افکار و عقاید طرف مقابل تان شوید. اگر زمانیکه همسرتان با شما صحبت می کند ، دست به سینه می ایستد ، صدایش نمی لرزد ، و مستقیما به چشمان شما نگاه می کند ، بازوهای شما را گرفته است علامت بسیار خوبی است و در این مواقع می توانید به طرف مقابل تان اعتماد کنید. اما برعکس آن نیز وجود دارد ، اگر وی در حین صحبت با شما شانه هایش افتاده ، مدام به اطراف می چرخد ، و از نگاه کردن به چشمان شما طفره می رود ، یا خود او از حرفهایش اطمینان کافی ندارد ، یا از ترس اینکه رد شود متوسل به دروغ شده ؛ که البته این رفتار نشانه خوبی نیست.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد